27 Ağustos 2012 Pazartesi

Son Durak ROMA

Eve yeni girdik. Daha once kaldiklarimizdan biraz farkli. Bir daire icine ufak ufak 5 daire sigdirmislar. Kapida  da resepsiyon gibi bir sey var. Henuz Roma gormeden, size evimsi odamizin fotolarini cektim. Romada alisik oldugumuz gibi ev bulamamistik ama bu da benzer bir sey.


Vakit bulabildigim anda Milano, Barcelona, Como, Portofino ve Pisa yazilari yazacagim. Floransa-Roma arasi 2,5saatlik Toscana yolu sonrasi kisa bir ev dinlenmesi molasindan simdilik bu kadar. Hemen sehri kesfe cikiyoruz...

4 yorum:

Aybike dedi ki...

Geri donebileyim diye Trevi Cesmesine donup donup bi daha para atmistim, siz bnm yerime bi daha atar misiniz? :) Bi de Ispanyol Merdivenlerinden Via Del Corso'ya girergirmez hemen sagdaki o dunyanin en eski kafesinde espresso + tramisu yapin! Iyi eglenceler! :)

Adsız dedi ki...

Benim yerimede para atın.Güzel günler geçirmeniz dileklerimle.

essra dedi ki...

kesinlikle cafe greco da tramisu yemelisin ben boylesini yememistim bir de frigidarium da dondurma inan pisman olmazsin :) bizde haziran sonu roma-siena-floransa-venedik yapmistik ve cok keyif almistim ama floransa ve siena muhtesemdi diyebilirim:)) umarim guzel bir roma gezisi olur bol eglenceli. Blogunu keyifle takipteyim bundan sonra merakla diger postlarini bekliyorum ozellikle como ve portofino'yu:) bende beklerim bloguma sevgiler..

kisakahvemolas dedi ki...

Merhaba, yorumlarınız beni her zamanki gibi çok mutlu etti. Şimdi kürkçü dükkanında, Ankara'dayım. Çok yazmam lazım çok, blogum için bir sürü şey birikti...