27 Nisan 2012 Cuma

Yine Düşüyoruz Yollara...

Biz; uçak aramayı, kalacak yer bulmayı, gezecek yerleri programlamayı, tadacak yemekleri araştırmayı, yeni insanlarla tanışmayı, sonra onlarla sık sık haberleşip o şehirden kopmamayı, havaalanında aylak aylak vakit harcamayı, bambaşka bir havayı koklamayı, buzdolabının üzerini magnetle doldurmayı yani seyahat etmeyi öyle seviyoruz ki... O yüzden bugün, 4,5 günlüğüne bir yenisini daha ekliyoruz bunlara.

Yine, yeni, yeniden...

Sırtçantamızı sırtımıza alıp sokak sokak gezmeyi, şehrin bilinmeyen -turistik olmayan- yüzünü de keşfetmeyi,
kolay kolay yemek ayırd etmeyip yeni lezzetler peşinde koşmayı (her türlü yiyeceğe açığız, en azından deneriz.) ve bu seferki rotamız olan Amsterdam'da Queen's Day kutlamalarını görmeyi hayal ediyoruz... Bloga elimden geldiğince yazacağım. Hızla, kısa kısa yazılar ekleyebilirim umarım. Her ne kadar  dönünce yazmak için daha fazla vaktim olsa da, daha çok uğraşabilsem de bir yazıyla, o güne ait cümlelerin, taze taze fikirlerin yeri ayrı. Bu yüzden KısaKahveMolasında, Queen's Day'den canlı yayın yapmak istiyorum :)

Gitmeden çok sayıda seyahat kitabı ve blog okuruz. Elimizde şehrin dosyasıyla çıkarız yola! Yine ilgimizi çok çeken ayrıntılar var! Pazarını, marketini mutlaka turlayacağız, biz süpermarketleri çok seviyoruz! Yazamadıklarımı dönüşte eklerim. Kısakahvemolasını izlemeye devam :)

Not: Size bu satırları Esenboğa Millenium Lounge'dan yazıyorum. Buraya İşbankasına ait bir kredi kartıyla ücretsiz giriş yapıp içeride istediğiniz kadar yiyebilir, içkinizi yudumlayabilir, benim gibi internetten faydalanabilir uçuşunuza kadar dinlenebilirsiniz. Herhangi bir isbankasi kartiyla girmek ucretsiz, yaninizda karti olmayan 1 kisi 15 TL karsiliginda giris yapabiliyor. İs bankasina ait kredi kartiniz yoksa giris kisibasi 50TL.